Home | About PRDL
Primary Source Collection : 5,875 authors / 96,546 titles / 131,732 vols.
Sign In
Primary Sources
Other Resources




Neuchâtel
Primary Sources (12 titles, 21 vols.) Suggest a New Source
Results 1-20
‹ Prev   1  2     Next ›
Farel, Guillaume (1489-1565)  en
La maniere et fasson qu'on tient en baillant le sainct baptesme en la saincte congregation de Dieu : et en espousant ceulx qui viennent au sainct mariage, et à la saincte Cene de nostre seigneur, es lieux lesquelz Dieu de sa grace a visité, faisant que selon sa saincte parolle ce qu'il a deffendu en son eglise soit rejecté, et ce qu'il a commandé soit tenu. Aussi la maniere comment la predication commence, moyenne et finit, avec les prieres et exhortations qu'on faict à tous et pour tous, et de la visitation des malades. (Neuchâtel : Pierre de Vingle, 1533)
e-rara 
Summaire, et briefve declaration d'aucuns lieux fort necessaires a ung chascun Chrestien, pour mettre sa confiance en Dieu, et ayder son prochain. Item, ung traicté du Purgatoire nouvellement adjousté sur la fin ([Neuchâtel] : [Pierre de Vingle], 1534)
e-rara 
Marcourt, Antoine de (1490-1561)
Articles veritables sur les horribles, grandz & importables abuz de la messe papalle: inventee directement contre la saincte Cene de Jesus Christ ([Neuchâtel] : [Pierre de Vingle], 1534)
BNF 
Olivétan, Pierre Robert (c.1506-1538)
1 : La Bible qui est toute la saincte escriture. En laquelle sont contenus, le Vieil Testament et le Nouveau, translatez en Francoys.Le Vieil, de Lebrieu: et le Nouveau, du Grec. Avec deux amples tables, une pour linterpretation des propres noms : lautre en forme dindice, pour trouver plusieurs sentences et matieres. 2 : Le volume de tous les livres apocryphes, contenus en la translation commune, lesquelz navons point trouvez en Ebrieu ny en Chaldée. Item, une epistre de lauthorité diceulx, selon Eusebe et sainct Hierosme :avec le registre de leurs noms, en la page suyvante. 3 : Le Nouveau Testament de nostre Seigneur et seul Sauveur Jesus Christ. Translaté de grec en francoys. 4 : Table de tous les moltz ebrieux, chaldées, grecz, et latins, tant dhommes, que de femmes, de peuples, de pays, de citez, de fleuves, de montaignes, et dautres : lesquelz sont contenus au Vieil et Nouveau Testament, extraictz de plusieurs bons autheurs, et familierement traduictz en francoys. Item ung Alpha-B (Neuchâtel : Pierre de Vingle, 1535)
e-rara 
Pictet, Bénédict (1655-1724)  en fr
Cinq catéchismes pour instruire les jeunes gens dans la religion réformée (Neuchâtel : Samuel Fauche, 1769)
GB 
Reformed Church of Switzerland
La liturgie ou La manière de célébrer le service divin, comme elle est établie dans les Eglises de la principauté de Neuchâtel et Valengin (Neuchâtel : la Société typographique, 1772)
GB 
La liturgie, ou La manière de célébrer le service divin, qui est établie dans les églises de la Principauté de Neuchatel et Valangin (Neuchâtel : Louis Fauche-Borel, 1799)
GB 
‹ Prev   1  2     Next ›

Designed by David Sytsma 2010-2014 / Contact PRDL SSD hosting by A2 Hosting